מטפחות לונגים במבצע

מטפחות לונגים
מטפחות הן פריט עיצוב אופנתי, בעיקר בשביל נשים דתיות, המקפידות על חבישת מטפחות; אך לא רק. מטפחות עשויות לשמש כפריט עיצוב ביומיום, באירועים חגיגיים ובשבתות וחגים. בשל חשיבותן הרבה – הן ההלכתית והן העיצובית – חשוב להכיר את הסוגים השונים של המטפחות, ולהתאים אותן בצורה הטובה ביותר לאישה ולטעמה, לסוג האירוע ולפרטי הלבוש האחרים בזמן הנתון.

סוגי מטפחות
ישנם מספר צורות של מטפחות. העיקריות והמוכרות ביותר הן מטפחת המשולש, מטפחת הריבוע ומטפחות המלבן- המכונות לונגים. מטפחות הלונג הן, למעשה, מלבן צר וארוך. לרוב, לצורות השונות של המטפחות, יתאימו סוגים שונים של קשירות: ישנן קשירות שלא משאירות קצוות של מטפחת בחוץ, ויש כאלו שכן. ישנן קשירות שיוצרות נפח או קשירות הפוכות.

ישנן מטפחות שמותאמות להשארת פרנזים או רצועות פייטים, כחלק מהעיצוב. מטפחות לונג מתאימות לקשירות רבות, וכדאי, למציאת הקשירה הנוחה והיפה ביותר, לנסות את מגוון סוגי הקשירות – ולבחור את זו, או את אלו, המועדפות ביותר. חשוב לציין שאותה מטפחת עשויה לשמש לכמה סוגי קשירות, ובכל קשירה תיראה מטפחת הלונג בצורה אחרת.

מטפחות לונגים במבצע, כמו גם מטפחות מסוגים אחרים ניתן למצוא באתר "עמיתה". האתר מציע סוגי מטפחות איכותיות במחירים אטרקטיביים הנוחים לכל כיס. האתר מציע, בנוסף, שירות משלוחים עד לבית או לחלופין, עד לנקודת מסירה מוסכמת. לקריאה נוספת, לחצו כאן.