מטפחות מעוצבות במבצע

מטפחות ראש
אם בעבר מטפחות ראש, אותן חובשות נשים דתיות הנוהגות לכסות את ראשן, היו פריט חובה הלכתי ותו לא, הרי שהיום מטפחות הראש הולכות ונהיות פריט שהוא חלק אינטגרלי מהמראה השלם של האישה הדתיה. זהו לא רק תיאור מציאות, אלא גם תיאור של תהליך רצוי; אפילו מעין חיבוב מצווה, בפוטנציאל. מטפחת הראש יכולה היום להביא לשדרוג משמעותי במראה, גם מבחינת שילובי הצבעים, וגם מבחינת שילובי המרקמים.

מטפחות ראש זולות
ישנם סוגים רבים של מטפחות: יש מטפחות פשוטות וישנן מטפחות מעוצבות; ישנן מטפחות חלקות וישנן מטפחות בעלות טקסטורה מיוחדת; ישנן מבד אחיד וישנן שעשויות משילובי בדים; ישנן שמכילות פייטים, פרנזים או תחרות מסוגים שונים, ועוד ועוד. בשל העושר הרב המצוי בענף המטפחות, גם מחיריהן, לפעמים, נע בטווח של מחירים – החל ממחיר זול יחסית ועד למחירים יקרים יותר, בהתאם לסוגיהן. מטפחות מעוצבות, לרוב, יהיו במחיר הגבוה יותר.

הואיל ועבור אירועי ערב רבים יש לקנות מטפחות מעוצבות להשלמת מראה מושקע, שווה להשקיע בחיפוש מטפחות ראש בזול, כדי להנות גם מעיצוב וגם ממחיר.

האתר "עמיתה" מציע מגוון רחב עבור מטפחות מעוצבות בזול. האתר מציע מטפחות ליום יום וגם מטפחות לאירועים, בצבעים וסגנונות שונים. כמו כן, האתר מציע מטפחות מעוצבות במבצע, וכך מאפשר להנות משני העולמות – זה של המחיר וזה של העיצוב – במחירים נוחים ועיצוב מקסימלי. לחצו כאן לפרטים נוספים.