מטפחות מעוצבות לאירוע

מטפחות מעוצבות לערב – עיצובים מיוחדים במחיר המיטבי
בשביל נשים שנוהגות ללכת עם כיסוי ראש לאחר החתונה, יש שינוי עיצובי משמעותי: אם לפני החתונה נדרש להתאים את החולצה למכנס או לחצאית, הרי שלאחר החתונה התווסף פריט נוסף: המטפחת. המטפחת צריכה להשתלב עם המראה הכללי: הן בצבעים, הן במרקמים והן בדוגמות הרקומות על גביהן.

מטפחות מעוצבות לאירועים
ניתן לחלק את סוגי המטפחות לשניים: מטפחות לאירועים, ומטפחות ליום יום. בעוד, במקרים רבים, יתאימו מטפחות מעוצבות לערב, מטפחות ליום יום עשיות להיות פשוטות יותר. כמובן שישנם גם סוגי ביניים, כמו מטפחות ספורט-אלגנט. מטפחות מעוצבות לאירוע הן חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי של אישה בהופיעה לאירוע: בכוחו לא רק להשלים את התמונה העיצובית, אלא אף לשדרג אותה.

כאשר קונים מטפחות לערב, יש לשים לב גם להתאמתן ברמה העיצובית; גם למחיריהן; וגם לעוביין וקלות הקשירה שלהן. כמו כן, יש לדעת שיש מספר סוגים מטפחות: ישנן מטפחות בצורת משולש וישנן בצורת מלבן, למשל. על כל אישה לבחור בסוג המטפחת שיתאים לה מכל הבחינות השונות.

האתר AMITA מציע מגוון רחב של מטפחות ראש מעוצבות לאירועים ומטפחות ליום יום, במגוון צבעים, בסוגים רבים של דוגמאות ומרקמים מגוונים, העשויות להתאים ואף לשדרג למגוון רחב של בגדים, וכך להוסיף רבות למראה האישה; והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד. לפרטים נוספים, לחצו כאן.